2016年5月24日 星期二

Sevill ~ 入街市買買買西班牙火腿 ~ 下午飛Barcelona

2016524 Sevill ~ 入街市買買買西班牙火腿 ~ 下午飛Barcelona (: Alguera Apartments Industria)

下午飛巴塞隆拿, 上午主要活動都係heahea hea、食 、食 、食 、買 、買、買。

我發覺我哋呢班團友都幾鍾意逛market 

食用蝸牛你敢唔敢食我就唔敢了。

今日真係發掘咗一個寶藏....又平又靚嘅西班牙火腿, 買咗包試食完之後, ! 個個大買特買做手信, 我買咗四包。

Barcelona

今晚住Alguera Apartments Industria, 又大又服務。

我就冇帶即食麵罐頭去旅行嘅習慣, 因為基本上去邊我都覺得一定有嘢啱食團友們帶的香港食品.....係時候要清貨了。

今日坐飛機冇啖好食, 出去食個十全十美吧! 六個人食10碟嘢, 再加飲品, 超擦得。

 

沒有留言:

張貼留言