2016年5月23日 星期一

Cordoba ~ Mezquita Cathedral de Cordoba

2016523 Seville ~ Cordoba ~ Mezquita Cathedral de Cordoba ~ Seville (: Pensión La Montoreña)

 食飽早餐入足夠油準備向Cordoba進發

科爾多瓦主教座堂 (Mezquita-Catedral de Córdoba)

哥多華聖母升天主教座堂,又名哥多華主教座堂、哥多華大教堂或哥多華清真寺。該建築為世界遺產哥多華歷史中心的一部分,最早建於786年,名為聖文生聖殿。1238年,收復失地運動後,將清真寺改為羅馬天主教的主教座堂。1523年,在穆斯林建築的中心,開始修建文藝復興風格的聖殿。

呢個教堂很宏偉, 建築有特色, 建築物顏色亦非常復古。

又係行行企企嘅時間, 在美麗的建築群街道左穿右插, 一樂也。

LUNCH 

今晚晚餐嚟呢間地窖餐廳食

係咪覺得好高級下呢?價錢同香港一般西餐廳差唔多, 頭盤數元歐羅, 主菜就係十零蚊歐羅.

味道就........一般般啦, 食氣氛吧。

 

沒有留言:

張貼留言