2016年5月26日 星期四

Park Guell

2016526 Barcelona ~ Park Guell ~ Port Vell (: Alguera Apartments Industria)

Park Guell

奎爾公園(Park Güell)位於加泰隆尼亞巴塞隆納格拉西亞區(Gràcia)的厄爾卡梅爾(El Carmel)山上,由加泰隆尼亞建築師安東尼·高第設計,建於1900年到1914年。作為安東尼·高第作品的一部分,被聯合國教科文組織列為世界遺產。

整座建築物非常宏偉

我坐上龍貓巴士魂遊太空

蟋蟀仔表面以彩色斑斕由小磁磚堆製而成

建築物形狀亦有著安徒生童話般的.....童話式

又四處食

La Boqueria Market

我地搵食必到的地方...... MARKET裡面真係超多嘢食, 有生蠔、飲品、西班牙特色食物、香檳都有得你飲, 欲知詳細請click入以下網址; http://www.boqueria.barcelona/home

飲飽食醉又係行街消化食物嘅時間, 迎接下一餐。

街頭賣藝的ARTIST 也不少

Port Vell

西班牙人真係好熱情開心, 碰到既人好少乸口乸面。

今晚自己晚餐自己煮

 

沒有留言:

張貼留言