2016年5月21日 星期六

Ronda ~ Puente Nuevo ~ Ronda traditional festival

2016521 Granada ~ Ronda ~ Puente Nuevo ~ Ronda traditional festival (:Albergue Los Molinos)

今日食完自家煮早餐後出發去另一個小城市


今日長途車, 我上陣做司機。

自駕遊就係有呢個好處, 途中見到美景就可以停埋一邊落車影下相, 欣賞一陣。

今日我哋嘅目的地..... Ronda, 呢度交通唔方便, 速成我哋呢個星期嘅自駕遊。

Ronda

Ronda是座位在懸崖上的古老山城,城市周圍的遺址最早可追溯到新石器時代以前被峽谷劃分為兩個城區,期間歷經羅馬、摩爾人的統治1751年時,開始修築連結懸崖兩端的新橋Puente Nuevo,共費時42年,於1793年完工城中最值得一看的,就是橫跨118公尺(390ft)高峽谷的新橋了。

我哋今晚就係住呢間hostel, 在新橋之下的山丘, 真係好隱世, 好有靈氣嘅一間hostel


我哋間房有上下兩層, 閣樓有床的。


我哋間酒店就係呢一個location, 真係堅靚。

意料之外的收穫, 原來今日係Ronda傳統節慶, 街上好多本地人都著得靚靚傳統服飾的去參加traditional festival

很美麗的小城

很美麗的市民

新橋 (Puente Nuevo)

可以係呢個公園市集買啤酒飲及西班牙特色食品

西班牙啲美男仔真係好俊朗, 衣著又特別, 我就不停在集郵……………

今日玩得很盡興, 飲飽食醉返酒店, 回家途中可以望到新橋的美麗夜景。

Goodnight

 

沒有留言:

張貼留言