2013年8月23日 星期五

Ngorongoro @坦桑尼亞 [二]

823下午 Ngorongoro - Rhino Lodge

食飽再係Ngorongoro 狩獵


密集的斑馬及角馬
 


訓到反晒肚...真攪笑 -.-""


原來隔離都訓左隻雄獅, 我扮馬聲叫醒了它
 

佢應該係好累...個樣未訓醒
 

睇佢身上既鮮紅色新傷痕, 尋晚可能同其它雄獅爭完女黎.
 


個樣生意失敗咁, 唔通爭輸左今晚無女陪?
 


佢真係當我地部車係 SHELTER, 我地開車, 佢起身跟, 我地停車, 佢又訓低...來回好幾次...SORRY LAW 係我扮馬聲叫醒你的.
 




Ngorongoro 全記錄 >>>>>>>
(PS 開咪睇 movie 你就知 e 度大風到癲)




途中見左 2 次唔知乜族人


lu, 今晚又住另一間新 hostel.


Rhino Lodg
住後感 : 非洲的wild hostel  讓你置身大自然中, 動物自由出入, 鳥語花香, 又大又乾淨, 膳食又好, 愛屎坦桑尼亞的 hostel .




Hostel 花園



今晚間房好似蜜月套房咁靚


仲有個大自然樹景 view 的大露台


今晚dinner自助餐


同房朋友仔怕凍, 要求燒木取暖.


hostel24小時 security guid 看守, 我同同房朋友仔唔怕凍, 食完飯出 hostel 花園睇星星, !!! 像置身太空館觀星中, 小星星亮晶晶, 還見到我人生第一道銀河…像鑽石堆砌而成閃閃發光的彎曲銀河…漂亮極了, 可惜影唔到星河, 只影到夜空漆黑一片, 失敗!!


影唔到, 在網上搵到張最似樣的頂包,  
不過我見的比相中的銀河較明顯及 sparkling.


我地睇星無耐, 好快己有個非洲大隻男出左黎保護我地
 驚我地比動物擔左去.





4 則留言:

  1. 同我地响喀扎米爾船屋一樣,船上有個管家,服待我地三餐、煲熱水、生火取暖……
    影唔到個星空,咪同我响尼泊爾一樣,個靚景record in my mind.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見到好多好多滿天星星...但不是銀河..妳倆真好運.

      刪除
    2. 去多 d 地方..總有一次比你睇到銀河的, 努力工作 & 儲 $... like me :)

      刪除