2010年11月7日 星期日

行在南沙@天后宮+古水鄉

日期 :2010年11月7日
路線 : 十二道順得菜(午餐)
           >>> 南沙天后宮 >>>水家鄉一條街
           >>> 延樂居
全程洗費 : RMB176
午飯後, 去天后宮行吓影吓 (入場 $10)
百家姓陣, 搵o黎搵去都無我的, 唔通無人姓?
落葉倍………
一入龍門深似海?
從上影下, 天后宮對住個海景,
能見到太抵, 咩都睇唔到.
塔.....維修中 ~~~ 唔俾人行上去 :(
2個鐘己行完沙灘天后宮,
落番去行陣沙灘.
沙灘唔係咁靚, 勝在夠長.
再行多幾步便是古街及仿古水鄉
有咩睇呢?? 上緊網 ??
依度真係超多人影結婚照.
E 碗雙皮奶認真唔掂檔, 食到底,
好似見到未溶奶粉, 唔係化??
你就梗係笑到見牙唔見眼啦, 我地成班人買左唔少野, 1蚊都唔肯減, 我地又係都要同佢買, 無他既, 佢 D 魚乾無腥臭味, 我買左 2 樣魚乾, 蒸o黎食好 ok.  
這是什麼??
嘩!! 兒童不宜, 臘田鼠, 搵你食,
我就唔敢, 點知係唔係過街老鼠呀.
D 蕉好平, 我買左 3 種返港請阿媽食;
皇帝蕉, 牛奶蕉 同大蕉.
                                                               cont'd
行在南沙@天后宮+古水鄉

沒有留言:

張貼留言