2010年11月25日 星期四

埔里酒廠+紙教堂@台灣

11月25日 (DAY 2 上午) 
盧山溫泉 >> 埔里 (埔里酒廠, 18℃朱古力, 埔里宏基蜜蜂生態觀光農場, 地母廟 & 紙教堂) >> 清境  (住: 清境雲頂渡假山莊)
旅店附送的早餐, 有 d 把鬼, 食得落既有豆乾同炒青菜, 咖啡係 3 in 1, 食完早餐, 坐車去埔里.
清境交通真係好唔掂檔, 原本埔里有 2 條新開專線可以去到大部份景點, 不過班次超梳, lunch hour個半鐘先有一班, 所以我地決定搭的士, 以為無死啦,  等左 20 分鐘都無o架的士見, 見勢色唔對, 走入酒廠問"實Q", 佢話埔里係細城, 的士較少喎, 點算? 一心o黎到, 無理由唔玩, 於是問問包車半天幾$, 包的士TWD1,500 太貴, 我同司機叔叔講, 我地係貧苦 OL, 無咩錢包車………… 佢提意我地改 CALL 車服務, 即車我地去某景點, 遂次計, 我地離開景點前早 20分鐘 CALL 佢接我地, 用這方法, 原本 TWD1,500半天, 現埋單 TWD550, 足足慳左 TWD950, 勁開心.
隸屬臺灣菸酒公司的埔里酒廠創建於民國六年,酒廠中使用的水為甘甜的愛蘭甘泉水,釀造出的酒品香醇順口,從日據時代即被選為御用貢酒,其中又以紹興酒最為出名。
D 酒樽好鬼靚
第一次入酒窖, 勁多讓酒壅, 有氣勢.
酒廠兼營小賣部, 除左酒, 當然有最賺錢小食賣.
酒糟蛋, 無咩酒味, 又唔係糖心, 把鬼.
百香果?? 唔記得左個名, 可能未熟透, 唔甜, 有點酸.
在1995年的日本阪神大地震後,一位建築 師阪茂 先生為倒塌的鷹取教會建造了一座紙管教堂,現在這間象徵著地震重建意義的紙教堂帶著不滅的精神遠渡重洋來到了桃米社區,沿續它震災後重生使命。
台灣儀
去之前以為紙教堂=用紙做既教堂,
原來係我地一廂情願.
影人像一流, 我地係度影.影.影.
HEA.HEA.HEA.左個幾鐘.
裡面 DESIGN, 紙筒設計好特別.
無時間係露天茶座嘆 COFFEE LU, 趕時間.
                                                       CONT'D

沒有留言:

張貼留言