2015年6月7日 星期日

扒艇去鹽田梓食正抖煙薰燒雞

今年夏天第一艇



今日藍天白雲, 大家心情也靚靚地出發.



扒過對面抖一抖


臨近端午節, 好多龍舟隊正在加強訓練



浸係水度晒住太陽望住藍藍的天真係巧 c .


今次風浪不大, 有少少風, 好好扒.


抖夠向下一站出發……鹽田梓


拍好艇便去找傳說中的……正抖煙薰燒雞




今日係度 lunch



鹽田手造啤酒, 3位年青人究發, 100%香港制造, 2014.10 開賣, 現賣 HK$40/, 供應有限, 鹽田啤麥味頗重, 真正喜歡飲啤酒的人, 應該會好 like, 不過我喜歡 light , fruitful , 嘻嘻還是鐘意 1664 blance.


正抖煙薰燒雞
真係好好食, 鹹香而帶淡淡煙薰清香, 此雞亦是供應有限, 山長水遠來到, 要確保有得食, 最好預早一天打電話來訂.


鹽田即日採摘的有機青瓜, FRESH.



猪頸肉配酸木瓜無得輸


菜圃.魚仔雙拼煎蛋


呢個魚肉豆卜乾左D


鹽田出品


健康有營糙米飯


食完飯 下午 13.30 有導賞團參觀整靚仔左的鹽田, 為左保育鹽田, 入場睇一定要買 package: 鹽田賞導+來回西貢船票 = $40, 我地算把啦, 未修理前去過九次鳥.







鹽田手造啤酒便是在這間碼頭附近呢間士多寄賣


我地黎食飯後甜品




食飽抖陣要扒去另一個無人小沙灘 hea





越來越鐘意扒艇, 上年扒過一次, 大風大浪, 超辛苦, 今年第一次扒好正, 海上有點微風, 浪不大, 扒艇最正係可以扒去無人小沙灘, 只有我地一班人, 唔會人來人往, 大媽外傭嘈嘈閉, 係度浮吓水, 游吓水, 吹吓水, relax, 一樂也.




Standing pad 看似輕鬆茶實好鬼辛苦, 都係坐係艇度扒舒服.



又玩完一日………沖涼食飯去, 謝謝朋友的租艇安排, 讓我品嚐了美味燒雞, thank you.




2 則留言:

  1. 哇……你好叻呀!扒下扒下就可以去到咁遠……正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係有點累, 不過真係好好玩, 又可以扒去無人地帶

      刪除